9 december..

det är extremt blött idag!  bussen jag och marie tog gick inte fram så vi gick från samhället upp tillskolan och blev genomblöta -.-'''' vi fick efterrätt i skolan oockså, någon konstig glass hehe :) det såg lite skumt ut så ni får ingen bild på den ;) hehe

efter skolan skulle vi ju gymma men det var inte öppet och vi hittade ingen som kunde öppna så det fick bli till att spela biljard istället! sjukt kul!  och viste ni hur svårt det igentligen är att spela det? det trodde jag faktiskt inte ;)

men nu är jag hemkommen och jag tog en annan buss för att slippa sitta breve en främling, och vad tror ni händer? jo av alla platser som fanns lediga på den tomma bussen jag satt på, skulle en dam sätta sig bredvid just mig. haha ibland är man för oemotståndlig alltså ;))

och nu är jag ganska ledsen för min iphone 4S kom inte idag heller och jag är sjukt besviken över det för dom lova att den skulle komma inom två-tre dagar, och nu (efter tre dagar) får jag ett mail om att den packades IDAG!! va ääre för skit.. :// sånt är livet :pp

men nu är jag på lite bättre humör, kollar americas funniesthomevideo hahaha! det är nog mitt favvo ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0