julbord och

igår kväll var jag mamma & pappa på julbord med underhållning, de va riktigt mysigt :)



idag skulle jag och Kristina till örebro för julshopping och mys, men såklart blir man dålig och inte mår bra, så det blir inget :(( och det tycker jag e skittråkigt för hade längtat efter denna dag ju!! och eftersom att jag heller inte mådde bra så kunde jag inte sova, så jag har kollat på teve hela natten. och jag gillar starkt att det är americas funniesthomevideo i flera timmar!! såg också en väldigt bra film faktiskt det handlade om att en karl hade kommit till ett paralellt universum, vet inte va den hette :P

så idag ska jag bara ta det lungt och försöka må bättre, och orkar jag så ska jag plugga senare.. hoppas ni andra är friska nu på tredje advent ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0