dag-konstig?

jag åkte till skolan för att ha en lektion sedan kom pappa och hämtade mig, det blev att åka in till storstan och det visade sig att jag kommer bli tvungen att operera mig :(  men det gjorde jag inte idag utan bokade tid till en annan dag.



efter blev det shopping och fika med pappsen! det blev en glass och jag köpte ny maskara och en parfym, blev dessutom medlem på kicks.

nu har jag precis kommit hem och tänkte ta det lungt. mitt mecenat kort kom dessutom idag! det fick mig att bli lite gladare för nu kan jag äntligen köpa en ny mobil med rabatten!

blir en lugn kväll ikväll ska gosa ner mig i sängen och kolla på en film och äta godis.

hat gött!

en låt för idag!

never take friendship personal
- Anberlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0