fem timmar och sjukt lång dag!

heeeeejsan på er!!!

igentligen började vi 12:15 idag men jag och Marie drog till skolan med 07:21 bussen! haha,
sjukt lång tid, men när vi väl började hade vi bara två lektioner sen vart det hem, klockan halv fyra :(
svenska lektionen var jäävligt kul, surrogatmamman säger : alla mina barn har facebook det är så vi håller kontakten. hahaha! ;)

jag är inte en sån som brukar läsa böcker eller så men jag är helt galen i en serie som heter The OC, så hittade jag att det finns böcker i The OC och då tänkte jag.. varför inte har ju redan sett hela serien ett x antal gånger redan så idag nu efterskolan kom mina The OC böcker med posten (a)
har typ läst nästan hela första boken som hette the outsider, en miss var att det typ var en engelsk övningsbok för skolan, men det gör inget jag är ju endå helt galen i oc. och jag kanske lär mig nåt nytt på roligt sätt!
för alla er som missat serien The OC är det dags att börja kolla på den lovar dig mycket skratt och gråt, från en heelt annan värld.


här bjuder ja på bild på de två böckerna (text engelska) om ni vet något mer som handlar om the OC som kanske är roligare än en skolbok så säg till mig!!





imorgon blire in till storstan to the dentist för min del.. inte kul :(
wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0