simning&bodypump!

hejhopp! idag kör jag på en träningsdag
imårse åkte mamma & jag iväg till badhuset och simmade
det var riktigt skönt, inte så mycke folk där heller så vi hade nästan hela bassängen
för oss själva.
 
nu är jag hemma och trött i hela kroppen,
ska plugga lite och sen äta mat sen
ska jag iväg till träningslagret för att köpa gymkort där och sedan träna ett pass bodypump
har länge velat ha ett gymkort där nu så äntligen!!
 
längtar tillbaka till västkusten som tusan!!
(jag med min HellyHansen flytväst när vi skulle ut med båten)



jag och pappa inne i jävulsgrottan där ronja rövardotter spelades in i fjällbacka
kommer säkert lägga ut fler bilder från västkusten men det får bli senare i livet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0