det måste kännas i ditt hjärta på riktigt..

jag ber om ursäkt till mina fina läsare för att jag inte har delat med mig om mitt liv nu på ett tag
har inte haft tid :(
och har igentligen inte tid nu heller, men ett snabbis inlägg kan jag
nog slänga in :)

vad jag har gjort idag är inte mycket, hade en egen idrottslektion med Sabina idag,
vi hade gjort en konditionsbana och de verkade gå bra :p
sedan var det bara en helt vanlig dag
jag hoppade av bussen vid bussstationen och GICK hem..
det är typ 4 kilometer.. okej de lät inte så farligt
men med vinterjacka i stekande sol (11°c) och en tung jumpaväska med massa böcker i
gjorde de inte så trevligt, de vart lite varmt i solen men de va endå skönt :D
 
när ja kom hem skulle ja läsa lite i en bok som heter ''hundraåringen'' som vi måste
läsa i skolan, men jag somnade efter två sidor och sov i nån timme tills mamma&pappa kom hem
så nu snart ska jag göra ett nytt försök :P

nu efter lovet sådär längtar jag redan till helgen o.o
men det är ju skönt endå att jag har sovmorgon till kvart över tolv imorgon så jag kan sova ut lite :-)



kolla, den här jävligt dunderbraiga låten var de en som sjöng på melodifestivalen :D
jag har inte följt det så bra iår men men..
lite likt håkan hellström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0