en dag som börjat som ett helvete men slutat så bra

hejsan mina fina.
denna dag började ju inte så bra.. hade ganska otur, eller det var ett rent helvete. 
men det ordnade sig, eller ja..
kanske inte direkt men nu är det lov!
så tänker inte tänka på de nåt mera :')

men efter skolan blev det bara bättre å bättre, jag o marie gick till nöjes medans jag väntade på en vännina.
vi köpte godis och jag köpte patroner men hade bara råd med fem, sen hittade jag en krona då fick ja råd till en till! där började turen komma till mig!
sedan flöt det på när jag var inne på Kicks,
då jag skulle köpa ny foundation som min är slut,
jag är ju medlem där, så när jag handlade min foundation för 450 fick jag femtiokronor i check och sen en gåva, och gåvan var inte ens till mig, det var nått som blivit över och hon tyckte jag var så cool så hon ville ge mig den.
men gissa vad gåvan var?
jo, två i.d ögonskuggor och vet ni hur dyra dom e?o.o
dom kostar typ 240 styck om jag inte har fel? >.>
så för mina 450 kronor fick jag.. en foundation två ögonskuggor och femtio kronor.. 
och allt dedär skulle igentligen kosta ungefär tusen? o.o
snacka om flyt mannen!
sen så träffade jag på flera vänner på stan som också var kul!

och nu sitter jag här mätt som en plätt och har precis kommit hem från resturangen
där jag proppa i mig mongolisk bbq buffé, alltså det är det godaste jag vet!

alltså jag skryter inte, är bara glad!!!
alltså kan ni förstå hur min dag förändrades från ett helvete till himmelriket?!

det vart ett ganska långt inlägg men fett värdefullt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0