slalomåkning med bästigt folk är bland det bästa som finns

var ju i säfsen och åkte slalom idag med jens & sabina
och det var så sjuuukt jävla kul så ni anar inte!!!

jag har ju typ inte åkt på två år eller nåt så jag var lite rädd för att jag inte skulle kunna åka
men det var skitkul!

och för att jag inte orkar skriva om allt kul som hände idag så tänkte jag bomba er med bilder ;)
men hade ingen bra kamera men det får duga hörni :)
och de flesta bilderna är jens bilder

och första bilden haha lurade jag med jens in i en stig i skogen med massa små gupp och det
slutade för han ännu längre in i skogen hahaha!


sabbeee som chillar lite i liften ;)


ascool bild på mig ;)


nu orkar inte jag kommentera bilderna så här.. :D


















tack för en totally awesome dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: jens

haha kul var det :D

2012-02-09 @ 20:16:17
Postat av: alicee

haha ja skitkul! :D

2012-02-10 @ 16:05:56
URL: http://slicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0