when it doesn't rain it snows

idag mår jag så jävla braaa!!
hade matteprov, och jag kände mig som värsta mattesnillet o.o
haha, ärligt det bara rullade på som om jag kunde allt :D
men vi får väl se, det får ju inte kännas alltför bra.

så stod vi och väntade på bussen i cirkus gurka 38 minuter om inte mer!
nåväl här hemma nu håller jag på o provar mina gamla skidklädar,
för att imorgon ska jag med skolan till
säfsen och åka slaloooom!
undra hur det kommer gå, åkte aldrig nåt förra året o.o
nåväl jag får väl börja med barnbacken! :D
det ska iallafall bli askul! men min iphone kommer inte följa med
så om ni vill nå mig så blir det jobbigt för er  ;)
nerå, men jag har min mammas telefon så om ni har det numret bara. annars är de inget viktigt.


nu hörni ska jag ner & käka och sedan ut på promenixtalk med thessan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0