PEACE & LOVE

jag har då varit på festivalen peace&love och sett mina hjältar Simple Plan.

DET VAR GRYMT!!!
har inga ord, går inte att beskriva vilken fet känsla det var
jag fick krama pierre (sångaren i simple plan) i ca 2 minuter!! samtidigt som han sjöng perfect!
kan inte bli mer perfekt alltså hihi ååååh bara jag tänker på det blir jag helt glad!
de va de underbaraste kramen o han luktade så gott!
och jag träffade david desrosiers, seb o fick en kram av chuck också, men jeff kom aldrig ut :(
det här innlägget skulle bli flera sidor långt om jag skulle skriva allting så
jag säger inte mycket mer än att det där verkligen var den bästa dagen i mitt liv!
nu är min dröm halvägs fram till sann, jag har träffat några av mina hjältar!(jeff kom ju inte ut och fick inte prata me dom så mycket)

jag och David Desrosiers från Simple Plan


Rozy jag och Josefine
tack för att ni gjorde så det blev en helt underbar dag!
det hade inte blivit lika underbar utan er! love you!

TA MIG TILLBAKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0