jag drömde om dig inatt igen

hejhopp!

min helg har varit otroligt skön!
dock med mycket plugg

alltså ser ni?
väldigt redigerad bild som jag älskar att redigera, men det här är allt som jag har pluggat


men jaa min helg har gått åt mycket tid till annat också!
har promenerat i det fina vädret
och städat lite o bara slappat
så skönt att ha vilat ut sig lite!
jag känner att jag vill ha påsklov nu, och inte om två veckor!

men endå ganska go vecka här frammåt så jag får stå ut
och le varje minut.
 för imorn, är det bara vanlig skoldag,
sen filmfestival på tisdag och sen inget mera speciellt tror ja :-)

på onsdag ska jag ju träna bodycombat,
har aldrig gjort det förut men erkänn att det ser sjukt kul ut?

åh , min träningsvärk efter bodypumpen i fredags är nog värst idag
jag kan inte dra upp armarna för det sträcker så och gör äckligt ont, och när jag ska sätta mig ner
så slänger ja mig ner istället, har det hänt er nångång?
det hände mig en annan gång när jag hade tränat boxning för första gången, men då var det mer träningsvärk i bena
nu är de armarna som jävlas med mig


Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

svara gärna på frågan i mitt inlägg:

http://mezei.blogg.se/2012/march/nu-fragar-jag-er-d.html#comment



hoppas du får en underbar kväll!

2012-03-18 @ 21:03:33
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0