DISCO & HALLOWEEN & HÖST & LOV & TRÄNING

Har varit helt slut under helgen, vet inte om det är skolan som mattat ut mig eller disco för cirka två hundra småbarn i tre timmar under fredagen(?) Jag har iallafall inlett lovet med sängmys och seriemarathon! Nu är det desperate housewives som är i centrum och det är så otroligt bra!!
 
Hallowin discot i fredags var för övrigt väldigt lyckat, som jag sa tidigare kom det närmare två hundra barn. Det var ungar överallt och man hade fullt upp med att servera bål, dansa och avsluta lite småbråk här och var. Klassen hade disco för att få in lite fickpengar till Londonresan som är om 28 dagar. VI lyckades för vi gick på vinst och barnen var väldigt törstiga och godissugna så pengar fick vi in!! Det var en liten kille som handlade bål av mig för alla hans pengar, han köpte en bål, gick ett varv kom tillbaka, köpte en till gick ett varv, kom tillbaka, köpte en till och så hållde det på hela kvällen!! de måste ha varit en väldigt god bål!! Kvällen var väldigt rolig men de tog verkligen på krafterna ;)
 
Idag har jag även tagit tag i mitt liv och köpt ett träningskort på träningslagret så nu har jag inga undanflyckter på att inte träna längre! Passade även på att köra ett pump pass o guuud va skönt det var!! har inte tränat på tre veckor eller vad det blir sen mitt förra kort tog slut. Så nu börjar jag ett nytt liv, nyttig och tränig, det är lite konstigt med mig faktiskt, när jag tränar och är hurtig så äter jag hur nyttigt som helst och släpper inte in en enda godisbit innanför munnen, men när jag itne tränar och är lat frossar jag nästan i onyttigheter!!  men idag har jag varit nyttig eftersom jag har tränat :)

På Halloween-discot skulle vi klä ut oss och jag klädde inte ut mig så mycket men detta var jag, och jag har tyvärr inga bilder för det fanns ingen tid till att ta kort och mobilkameran sög i mörker :* 
Spökbollarna jag hade på huvudet var iallafall väldigt populära bland barnen, vet inte hur många som kände på dom haha ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0