sesång 9 av greys anatomy och elva veckor kvar till jul

veckan tog slut på mindre än en minut.. och samtidigt som veckan tog slut tog även månaden slut.. Ny månad, ny vecka och nya möjligheter!

nu kör vi oktober! tre veckor kvar till höstlov. sen är det bara 7 veckor kvar till jullov och FLOOOOOOORIDAAAA!!!!! azum!

för ni som undrar vad jag gör om dagarna händer inte så mycket mer än att jag pluggar tränar sover & äter. tråkigt i know.. men thats it! hinner inte blogga så mycket, fast det är faktiskt lite av en lögn för jag skulle kunna ta mig tid till det men grejen är att jag hela tiden glömmer... och varje gång ja bloggar skriver ja om hur mycket jag bloggar osv..! ändring alice nu ska du skriva!!

iallafall det regnar ute, och jag studerar matte.

JUSTE en nyhet är att under torsdagen som passerat släpptes första avsnittet i den nya sesången av greys anatomy. uuuuuuunderbart!! men fy så hemskt.. förstår inte hur jag ska lyckas vänta till på torsdag för nästa avsnitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0