redan söndag.. oh shit it is monday tomorrow!

skolan har nu kommit igång i full fart med plugg osånt o veckorna bara flyger iväg!
 
imårse var mamma och jag i badhuset o simma några längder, riktigt skönt!
just nu sitter ja här framför datorn och tog just en liten paus från pluggandet, håller på o skriva lite om mig själv och om min sommar på tyska..! det är svårt men kämpar ja bara på lite till så är ja klar!  ikväll ska jag iväg med elina och hennes mamma till gymmet o träna litte till! sen har nog denna dag också flygit bort.
 
men det blir en skön kommande vecka, till skolan i tre dagar och sen de två sista dagarna ska vi iväg på hajk med skolan! ska prova på paddling och sen vandrarå! sen sa vi sova över där i en lada.  :)
 
 veckans siste (&kanskeförsta) musiktips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0