ååh mysiga söndag.<3

hallo gott folk idag åkte jag till mormor o morfar på morgonen och bakade pepparkakshus!! har tyvär inget kort på mitt mästerverk men det skall tas så ni får se, när mormor kommer hit med det imorgon. mysigt värre iallafall, julstämning på topp!

efter jag gjort klart den och käkat mat osv osv så åkte vi in till kristinehamn där jag hjälpe mamma att sälja sina ordspråkstavlor, och vi köpte en biskvi som var sjuuk stor , den kallades ''frukostlunch&middag'' haha, och jag förstår precis vad dom menar med namnet! för det var verkligen frukost, lunch och middag.
men nu är vi hemma och jag ska strax duscha och sova inför den fjärde sista skoldagen för iår!

det är ju fjärde advent idag också och jag säger grattis till er alla och hoppas ni haft en mysig fjärde advent, nu är det sex dagar kvar till julafton!! längtar såå! men på ett sätt längtar jag inte för jag vill inte att detta året ska ta slut.
jag har tänkt på mitt nyårslöfte länge nu, och jag vet precis vad det ska bli! men det får ni inte veta förns nyår.

förövrigt så snöar det och det kom en förväntning på att det kanske kommer bli en snövit jul iår!

nu ringde världens bästa, eller ho bad mig ringa. två dagar kvar tills du kommer hem bejjbi <3

förövrigt börjar jag bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0