andra december..

idag har det varit en väldigt händelserik dag som började med att jag försov mig..

jag känner att jag måste dela med mig av en grej som jag tycker var gaaaaaanska ppinsamt. det var i skolan, jag och jens skulle gå och lämna ett papper i en lärares fack, och dörren till rummet där facken finns är det också ett lärarrum, och den dörren brukar alltid vara öppen men nu var den stängd. vi öppnade dörren jag gick in ungefär en meter i rummet, kollar upp och ser att hela rummet är fuuuullt av alla lärare på skolan, jag blir dyngrädd och springer ut på en gång fyyyyyyfan va pinsamt!!!!!!
lärarna på min skola kommer ju säkerligen minnas vem jag är iaf! haha

förutom denna extremt pinsamma händelse var det faktistk en riktigt rolig skoldag :D
efter skolan åkte jag hem till Kristina och vi pratade tills de blev att fara iväg och möta några kompisar för att sedan gå på hockey. bofors-malmö tror ja de va, jag gillar inte hockey så mycket men men, vad gör man inte för sina vänner :p

nu är jag hemma och är ganska trött så tänkte att jag skulle sova snart :)



för er som inte har köpt en chokladkalender ger jag nu ett starkt tips, SKAFFA EN!!! det är jättebraa ju,  man blir inte fet av en pytteliten chokladbit, det är bra för hjärtat och det är lixom ett riktigt bra sätt att få något gott om dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0