arn och promenad

jag kollade på filmen Arn förut, den va bra men ganska lång, jag somnade typ sista halvtimmen/timmen, oooops! har ni sett den?:) har aldrig tänkt att jag skulle se den för jag gillar inte såna filmer så mycket men jag hade inget bättre för mig och tänkte ge den en chans :D
mamma väckte mig och sen vi gick en promenad upp till thessan odom, så jag fick träffa thessan en stund också! :) mysmys!


nu ska jag ta och slänga mig i sängen och läsa boken som man måste läsa i svenskan, faktiskt ganska bra bok:)

har inte så mycket roligt att berätta om idag men de kommer imorgon!

glöm inte o tända andra ljuset! :) och sedan släcka det för o minska risken av brand ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0