jul-shopping på hög nivå

nu har jag kommit hem från örebro det vart en del jag köpte, en skitsnygg kläder som ja ska ha på julafton tror jag, och ett par skor, en topp, två filmer och lite mera jag kan tyvärr inte säga vad jag köpte för julklappar, men har inte så mycket kvar jag behöver köpa nu iallafall. gött dääää! sen köpte vi en varsin hatt haha!
vi åt på underbara pacos som är så himla gott, tipsar!

när jag kom hem från örebro blev jag jätteglad, för jag hade fått ett fett brev av kära syster! gulltösa vad jag älskar dig :* kom hem nu va!!

kvällen består av greys anathomy och slå in lite julklappar :)
jag kanske lägger in bilder på det jag köpt senare ikväll också, förutom julklapparna då såklart ;)

bara 17 dagar kvar till julafton, vad ska ni göra på jul?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0