måndag. härliga måndag

tjuuululu alla kära vänner. jag blir så glad av att se hur många som läser min blogg dagligen, tyvär kan jag ju inte se vilka ni är men det får ni gärna kommentera om ni vill. det vore kul :)

idag så var jag ju i skolan och vi fick sluta tidigare men jag hann inte med bussen, eller jag hade hunnit med den men när jag skulle öppna mitt skåp sa de att bussen kom och då bestämde jag mig för att ta nästa buss istället för att stressa. efter tio minuter kommer en in och sa att bussen precis åkte, då vart det liiite jobbigt. med det gick endå.
det vart en svängom på stan också, köpte vindruvor och när jag halkat hem i snön så var mamma hemma och gjorde knäck!! då blev jag superglad men sen så gjorde vi en liten chokladjulgodis också som jag ska ta med till skolan imorn som vi flickor i klassen ska bjuda på bakat!
då blire så alltså och de blir huur bra som helst :)

nu så har ja övat lite på min historialektion som skall hållas imorgon och det känns faktiskt ganska bra :)
imorgon ska jag också in till storstan för lite mera julshopping med Kristina.

men precis nu ska jag gå o låta mörkret falla över denna dag. godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: marie

vilken fin blogg

2011-12-20 @ 22:28:43
URL: http://mickeomurre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0