ansiskt mask 111120

nu sitter jag här med en skön ansisktmast, doftande av äpple och gurka. mumma! skönt sätt att avsluta kvällen på.

tanken av att en inbrottstjuv eller mördare eller något skulle komma flög i mig, då tänkte jag att haha, undra om han skulle bli räddare av att se mig (med ansisktmask) än vad jag skulle bli haha!

nämde förut att jag var på bio igår, jopp det var jag. mamsen och jag tog en tripp till storstan och shoppade och efteråt gick vi på bio. köpte lite smått o gått och bion vi såg hette en dag somsagt en dag. den var superduper bra, den rekommenderar jag stort! jag var nog den enda på bion som tyckte den var sorjlig :/
supermysig dag med dig mamma!


Kommentarer
Postat av: marie

supermysig dag var det...det gör vi om snart..kram mamsen

2011-11-23 @ 08:37:39
URL: http://mickeomurre.blogspot.com
Postat av: alice

absolut!

2011-11-23 @ 17:36:31
URL: http://slicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0