är det såhär det ska vara nu

idag har jag varit i skolan och jaa.. det var väll en normal dag, haha första lektionen var ganska normal resten av dagarna vare kaos i skolan! kuligt värre
efter skolan tog jag en fika med Kristina, mysigt värre!

nu sitter jag och pratar med bästasyster på skype, snart kommer du heem, och då ska jag krama sönder dig!


fick föresten en påpekan om att jag stavat fel på någon tidigare inläggsrubrik, ber hemskt mycket om ursäkt för det mina kära läsare, det skulle ju såklart stå ansiktsmask.



bjuder er på en riktigt bra, men fruktansvärt sorjlig låt, det handlar om den ensammaste mannen i världen.



bee in touch mina gullegrisar. 
ni får kommentera om ni har något på hjärtat, läser allt!

Kommentarer
Postat av: marie

...vilken härlig blogg kram från en gullegris

2011-11-23 @ 08:36:09
URL: http://mickeomurre.blogspot.com
Postat av: julia

inte om jag hinner krama sönder dig föööörst!!! <3 miss you gooos p.s kanske vi kan göra en "ansistmask"? ;) hahaha

2011-11-23 @ 09:33:35
Postat av: alice

Julia:

vi får väl see julia!!! haha jaa jag har laddat med flera stycken till dig och mig.. ;))

2011-11-23 @ 17:32:39
URL: http://slicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0