SIMPLE PLAN!!

Mitt liv är räddat!

jag är världens lyckligaste i världen, trodde ett tag att dom aldrig skulle komma tillbaka, men nu äre klart att världens mäst underbaraste personer kommer tillbaka till sverige! simple plan!!! jag är nog världens lyckligaste,  jag ska gå me de bästa!!
och biljetterna är nu i min hand!! <3<3
sist jag såg dom var 31/10-08 och det var den absolut bästa dagen i hela mitt liv! och nu ungefär tre år senare får jag uppleva det igen, fast kanske ännu bättre vem vet!

jag kan inte beskriva min lycka just nu. <3

Kommentarer
Postat av: Bragelily

Greetings. This site is so full of information

2012-06-14 @ 10:21:46
URL: http://bragelily.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0