I can be anything I want to

Till att börja med så känner jag på mig att detta inlägg kan bli ganska långt!
Har ju inte bloggat så mycket på sistonde, men jag ska Iallafall försöka att inte skriva en hel bok :)

På förmiddagen drog jag & Jullan och tränade på träningslagret. Det var riktigt skönt faktiskt men sjukt jobbigt!
Sen har jag övningskört idag med pappa, det gick jättebra, jag börjar få in känslan för o köra bil nu och tycker det är svinkul :D

På kvällen åt vi med familjen, och kollade på en film som hette changeling och den var sjuukt bra! Väldigt gripande och hemsk historia som även var sann.

Christine Collins är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. Fem månader senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.
Verkligen värd att se!

Nu ligger jag i min säng och bloggar,
Jag kom på nyss att idag är det 7 dagar kvar till the big day!! Min födelsedag!:D jag längtar så dit!!:D

Oj hålde nästan på att glömma det, glad Valborg på er alla! Har ni haft en bra Valborg?
Pussar & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0