my heart beats for love

hej mina kära!
kom precis hem från bion!
aprilapril  haha jag var aldrig på bio,
vet ni vart jag var?
jo, jag tog mig en tripp till stockholm
hörde att det firades nåt där och det var redigt coolt ska ja säga er!
det var massa kändisar där och jag var ju där som
blogg-kändis! det var faktiskt ovanligt många som kände igen mig
haha, det trodde jag aldrig :)
måste berätta, det var en liten flicka som vi såg utanför
som frågade efter min autograf! hur söt som helst!
sen sa hon att jag var hennes förebild, och frågade hur jag blivit så känd
huuuuur gulligt är inte det?
bilder osånt lägger jag väl upp senare
för nu ska ja hoppa in i duschen, är helt slut efter
allt stohejj!
hehehheh aprilapril.. jag har sjukt tråkigt haha
som ni märker x)

helt ärligt nu! jag kom inte hem nyss, utan
för en timme sen ungefär!
och vi var på bio, den hette hungergames och var
redigt bra faktiskt, värd och se! fast jag har sett bättre
haha :)
aprilapril, det var den bästa film jag sett genom tiderna!
jag bara måååste se den igen nu!
tror ja ska se den imorgon :)
hehe april april

nu får jag sluta haha :)
bion var bra!
och detta är inte något skämt.det är på riktigt och helt sanningsenlig
det skulle jag aldrig skämta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0