♡ SIMPLE PLAN VAR DET BÄSTA NÅNSIN ♡

17/4-2012 var den bästa dagen i mitt liv!
heelt otroligt vi började köa ungefär vid elva-tolv utanför tyrol
det var faktiskt inte så många i kön då, sen vid tre kom josefine dit också
alltså det här var verkligen en helt underbar dag och den hade aldrig blivit så bra om det inte var för att jag var med mina bästa vänner!!


Det var andra gången jag var och såg dom, första gången var för fyra år sedan den 31 oktober 2008.
så ni kan ju förstå hur länge jag har sett fram imot detta!


när vi stod i kön ser ja o josefine hur en svart bil med tonade rutor kommer o åker förbi
vi va de enda som såg att simple plan satt i den bilen vi såg att david satt i framsätet,
o vi blev helt galna o sen kom deras livvakt ut o sa back off för vi fick tydligen inte träffa dom då
men när dom kom ut ur bilen började dom prata med oss, kan inte säga mycket mer än att
dom är så himla underbara, ord räcker inte till när jag ska beskriva..
det var helt magiskt..

efter första låten när dom hade kommit ut fick jag ögonkontakt med pierre i typ 15 sekunder eller nåt! han kollade på mig jättelänge o jag stod o kollade tillbaka o kunde inte röra mig över huvud taget jag blev som förstelnad o tänkte '' vafan han kollar på mig han kollar på mig.. kollar han på mig? han kollar på MIG'' och sen blinkade han till mig som att han flirtade och log och pekade på mig! jag doooooog så mycket där kan jag lova! han är så otroligt vacker o fin o så fruktansvärt underbar! och det var underbart!! jag kommer komma ihåg den stunden för alltid.

jag skulle kunna skriva en hel bibel om denna dag för denna dag var den bästa dagen i mitt liv,
och det bästa som har hänt mig
ingen kommer någonsin förstå hur mycket dom betyder för mig och hur underbara dom är.
det hade inte varit lika bra om det inte var för att jag var med mina bästa vänner heller, att uppleva detta med dom var otroligt, det var verkligen som en dröm som blev sann. Allt det bästa jag nånsin kunnat tänka mig på en och samma gång!

Tack Rosy Josefine Emelie och Claudia för att vi gjorde en awesome dag!

jag har inte alla bilderna här och jag tog inte så många med min mobil heller
så ni får nöja er med dessa så länge




Kommentarer
Postat av: josefine

bästa dagen, med bästa folket!

tack för denna underbara magiska dag!

love you <3

2012-04-20 @ 09:44:59
Postat av: alice

jaa det var det! älskar dig!<3

2012-04-20 @ 15:43:12
URL: http://slicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0