Bananchoklad röra!

Omg!

Om du är jävligt sötsugen, har ingen ork till att gå till affären eller baka, och har en banan & oboypulver hemma är detta receptet för dig!!

Du mosar din banan tills den blir totalt mos, sen blandar du den mosade bananen med oboypulver (hur mycket oboypulver du tar beror på hur mycket choklad du vill att det ska smaka) jag tog en och en halv matsked. När du blandat ihopp dessa två ingredienser värmer du detta i mikron 15-20 sekunder beroende på om du har en bra micro eller inte.

Sen är det färdigt att äta!!! Ni får ingen bild på det för det såg inte sådär jättegott ut, men gott kan jag Lova att det var!! Ni som testar detta kan gärna kommentera vad ni tyckte :) När jag har tråkigt hittar jag på egna recept, detta lyckades iaf!! Jag har inte döpt det till något än, vad ska det heta?! Kanske desperatesugarnow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0