börjartionollnollslutarfjortnonnollnoll


sviiiintrött kan jag lova att jag är.. pluggade i ungefär NIO timmar igår?!
vafaaan har typ pluggat två timmar som mäst innan o.o
jag känner mig iallafall sjukt duktig!
även om min lärare är en ond person och typ vill döda mig :o

nåväl, nu blirdet duschen och sedan iväg till skolan.. myyyyylord!
men jag är sååå happy att det är lov efter idag! det ska bli så skönt
och jag behöver verkligen lov nu!

jag undrar vad jag ska göra på lovet? .. jag ska till stockholm på tisdag och shoppa loss och det lär ju bli hur bra som helst! nåväl, vi får se! vad ska du göra på lovet? om du har lov hähääää


så jävla bra text på låt jag fick tips av från syster ;) du ä allt bra du!
dessutom träffas vi idag!! wwiiiihi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0