tingsrätten.........................

är hemkommen från örebro, var ju där idag på tingrätten och det
var faktiskt kul o kolla på, men kramp i handen fick man när
man skulle skriva så fort, vi kollade på ett fall med misshandel
och de hållde på i tre timmar ungefär o.o

men efter iallafall drog vi till kinamuren och åt buffe och det var asgött!
nåväl, nu ska jag skriva rent mina anteckningar för de syns typ inte vad som står haha ;)
sen ska jag till självfallet där julia ska tvätta o fixa mitt hår, det ska bli såå skönt! :D
kanske får asfräna frisyren också! ascoolt :D
isåfall kommer de upp en bild om jag fastnar :D

men nu hörni ska jag kila, jag har btw sträckt mig eller nåt i
knävecke eller bakersta vaden, och det gör ont så kan inte gå normalt

här sitter jag på en pall och håller sabinas mobil i min
högra hand så jag gör inget annat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0