värd låt. sleeep well my friend

nu ska jag gå o lägga mig,
ovanligt för mig på en fredag,
men men bara så att ni vet,
ska jag upp imorgon och försöka
dra iväg till biblioteket & plugga lite.
det behövs.
igår natt, eller senaste natten ja sov,
så lyssnade ja på musik,
jag tror att jag lyckades komma in på nån
gammal spellista från somras eller nåt,
men det gör ju inte mig nåt
för jag älskar ju gammal musik ;-)
men den här låten kom iallafall
o den är väl inte typ en sån ny låt..
men jag gillar den.

 

och sen kom denna låten också och den påminnde mig om i somras
fyfan va kul vi hade, jag såg han två gånger,
en gång hemma på putteiparken och en gång i karlskrona eller landskrona
vet inte vilken av dom hehe.
jag får typ ont i magen av den här låten
som om jag saknar nåt,
men jag längtar tillbaka till somras,
då var allt helt perfekt.

 




~ Words are all I have to give to you
you never seem to see it my way ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0