en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.

tjenamoooors allesammans!

hoppas att ni har haft en bra vecka!

jag har iallafall haft det bra, idag så var jag med sabina i örebro o vi shoppade loss!
å taack bästa du för en superbra dag med dig, den var awesome! :D mer gånger tack :D <3 <3

jag kom hem med lite kläder, ja o bussen hem tog en timme o trettio minuter, o i vanliga fall brukar de ta en halv timme,
de va för att busschafören fick slut på det han kallade för körbränsle ;)
sååå vi satt fast mitt i ödemarken tills de kom en ny buss o hämtade oss, men det var ganska så mysigt haha om inte annat vare roligt :D

så nu ligger ja i sängen o lyssnar på asbraiga gamla låtar ni kan få lite o välja på om ni vill :D
och ja veeeeeeeeeeeeeeeet att dom är gamla men fan så bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0