godnatt gott folk

efter en ganska bra dag, hoppas jullan haft en bra födelsedag,
så är jag jättetrött och ska strax gå o lägga mig.. för att senare gå upp om några timmar och gå ut o gå morgonpromenad med thessan! det tar imot lite, men de gör de nog inte sen när ja väl står där ute o är redo att gå!

imorgon återvänder också jullan hem igen..:/ och de börjar dra ihopp sig till skolan, vi börjar på tisdag så ni vet. då jag också ska va med bästa :D
nu ska jag bege mig till sängen o sussa så sött.


~


‒ Jade?
‒ Alexander?
‒ Do you remember that day you fell outta my window?
‒ I sure do ‒ you came jumping right out after me.
‒ Well, you fell on the concrete, nearly broke you ass, you were bleeding all over the place, I rushed you out to the hospital, you remember that?
‒ Yes, I do.
‒ Well there's something I never told you about that night
‒ What didn't you tell me?
‒ Well, while you were sitting in the back seat smoking a cigarette you thought was gonna be your last, I was falling deep, deep in love with you, and I never told you till just now!

~


.sweetdreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0