these times in life when you don't know what to do

jag har gått och blivit sjuk. och dessutom har jag ganska så tråkigt nu så jag tänkte visa er vad jag ska köpa :D


1, en gravid kudde. och nu kanske ni undrar om jag är gravid men det är jag inte, vill ha den för att den ser så förbannat skön ut! då slipper man va forever alone varje natt. den är bara min!! så snart!!


2, en polaroid, den är väl ganska gammal men jäävligt cool. har alltid velat ha en sån så snart kommer den att bli min!!


3, och en plattång, så gulliga bästa mamma! ser du det här så vill jag ha en nuuu!! (HAR INGEN!!!)
    och har ni tips på en bra plattång hör gärna av er!! somsagt.. jag har ingen!!





förövrigt fyller bääästa josefine år imorgon!! the big day is coming! loove you knäppis!  

Kommentarer
Postat av: josefine

awwww, gooosigt :D

& ja det gör jag hihihi

älskar dig med <3

2012-01-30 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0