Tillbaka till karlskoga

Imårse vaknade jag o Josefine och jag packade för jag skulle ju åka hem idag, vi åkte in till stan med hennes mamma och åt mat och senare fika på expressohouse! Sen gick jag o Josefine lite i nordstan tills mitt tåg jag skulle med kom. Jag har iallafall haft några riktigt grymma dagar med dig Josefine! Har varit asbra o längtar tills vi träffas igen :D och Josefine sa att jag pratade asmycket i sömnen haha ups! Pinsamt :$

Det här goda smothien drack ja på expressohouses o sen kommer skitsnygga jag i 3D brillor, o snyggaste bilden på Josefine. Tack för bästa dagar bästavän! Love you!

 


Kommentarer
Postat av: josefine

sååå bäääst vare! :D

loove yoou bästa vän <3

och jag är snyggaste ;)

2012-01-05 @ 23:03:57
Postat av: alice

såklart du är! <3

och de va bääääst! :D <3

2012-01-05 @ 23:12:10
URL: http://slicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0