godermorgon mina vänner!

hejhopp! nu är jag tillbaka!
har några månader o ta igen här ifrån, det var bara så skönt o släppa på allt ett tag o bara leva, men nu förhoppningsvis är jag redo o börja skriva igen! jag får väl berätta lite saker jag gjort under sommaren senare, tyvär har jag inte kvar några bilder från hela sommaren förutom peace&love så vi får väl se!!

jag ska strax iväg till mobilect o se ifall det finns nåt sätt o rädda mina bilder i iphonen.. men det verkar ganska kört för mig.. så sjukt ledsen.
idag ska jag nog träffa finaste Elina en sväng och sen ikväll ska jag hem till min underbara pojkvän o mysa.

men nu först blire dusch! wish me good luck hos mobilect snart! tack på förhand puuuuuuuuuuuuusspuss!

jag och bästa sabina på bild! saknar dig tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0