VARNING FÖR IPHONE!!

Jag vill passa på att varna alla för denna telefonen!!
Iphone 4s är en dåligt telefon. Igårkväll satte jag på lösenkodslås på min iphone och efter att jag glömde bort koden så har min iphone låst sig. och alla mina bilder, kontakter, anteckningar, appar, ja ALLT i mobilen kommer att försvinna.
och det är ju tråkigt när man har alla bilder o allting från hela sommaren i den. och allting nu bara kommer att försvinna.

eftersom att jag inte heller har säkerhetskopierat den någongång tidigare går det ju itne att få tillbaka lite av bilderna heller! det suger ju verkligen.

det är ju inte direkt en låda med lås på som man kan krossa för att få innehållet.. utan krossar man denna låsta manic försvinner allt och telefonen går sönder på köpet. DET FINNS INTE ENS ETT MINNESKORT MAN KAN TA UT!!! det är där iphone är dåligt.
fy för iphone! ska byta tbx till en trogen sony!

från en sjukt ledsen tjej.

kul o vara tillbaka här på blogg.se igen föresten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det är ju en iphones fel att du är inkompetent och inte vet hur man sparar i iCloud?

2012-08-15 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0