HÄRLIGT ALICE!!

Vet ni vad jag tycker om?
När man ger sig själv beröm!!

BRA ALICE!! DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!! DU HAR KLARAT
HELA FÖRSTA ÅRET PÅ GYMNASIET DU ÄR GRYM!

Idag lämnade jag in den sista uppgiften i skolan
och vi hade även den sista lektionen innan skolavslutningen!
gud så härligt det känns!
kan säga att i höstas trodde jag aldrig att jag skulle klara av att gå gymnasiet.
Det var så många arbeten på så kort deadline och hade ingen fritid över alls!
men jag klarade det!
och nu är jag värd ett lååång härligt sommarlov!
jag ska njuta och leva varje dag med de jag tycker om och har roligt med!
När jag tänker på att jag inte ska dit på tio veckor känner jag att en otrolig sten har släppt
för jag skulle verkligen inte orka något mer plugg just nu, men samtidigt får jag så otroligt ont i magen
för de underbara personer man träffar i skolan varje dag kmr jag nu inte få träffa varje dag
och ja har så kul i skolan att jag inte vill släppa den.. kmr ju längta tills den 17 augusti!! :)


Idag firade jag o sabbe genom att åka till örebro o shoppa o äta o mysa osånt!
riktigt trevligt, som alltid när man är med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0