du har lämnat mig på dom jävligaste av platser

hello ska strax gå och lägga mig
men tänkte först tala om för er lite om vad jag gjort idag..

dagen började med att jag vaknade, gick ut på balkongen och solade, somnade till&med
vaknade en stund senare av att vi skulle grilla
och det vart suuupergott

det ser inte så jätteäckligt ut va?
grillade grönsaker och kött
blir nästan hungrig när jag ser bilden!




efter maten ringde jag thessan & drog med henne på en springtur
sjukt skönt har det varit ute idag
jag längtar någrymt mycket till sommaren, och sommarlovet
det kommer bli hur härligt som helst!


denna dag har varit hur lång som helst
och jag har gjort hur mycket saker som helst
så nu förtjänar jag natten, ska ju upp en timme tidigare imorgon
guten nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0