Mina tankar

en sak som jag tycker är kul det är att i början av vintern,
vid november kommer första snön,
och alla ba "yaaay första snön har kommit nu är det vinter på riktigt vad underbart" osv..
Sen nu efter ett tag snöar det igen och de flesta säger
 " neeeeeej varför kom du tillbaka jag ville ju ha sommarrrr"
Jag håller med er jag vill också ha sommar,
men det är så sjukt kul att se på vad fort man kan ändra sig för något.
Det är ju ungefär så man kan säga,
 "ju mer man får något man längtar efter/vill ha, desto fortare tröttnar man på det och vill inte ha det längre."
och det är ju också som att det som var så bra förr,
tröttnade man på och längtar till nåt nytt,
något som är mycket bättre än det som va..
Ni som tänker såhär idag, beställ sand, sätt upp en solstol och gör en Hawaii plats i ert vardagsrum och dröm er bort! ;)

Med andra ord, godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0