Myskvällen

Tjenamittbena!
Ikväll var Elina och Irene här på fika! Vilket var supermysigt! det var så längesen vi träffades så det var gör kul o ses igen! Tack för en lyckad träff! Haha :D<3

Nu ligger jag nyduschad och övar på min text till skolan imorgon jag har en riktigt bra text ska ni veta :-) berättar kanske för er men inte nu för det innebär att jag är tvungen o skriva den o det orkar jag inte för nu ska jag sova :D

VAr på indoor walking ju förut o fyyfan så jobbigt det var :P haha men fett värt det, fastän det typ var sjuukt svårt så var det ju kul :-) men jag längtar tills jag ska pröva på combat för det verkar verkligen skitkul :D

Imorgon börjar jag kvart i tolv och jag tror att jag ska dra till stan en sväng innan vid tio när det öppnar för jag måste köpa lite saker där och jag hinner ju aldrig dit.. Nåväl får väl se om jag orkar upp :)

Godnatt på er! Och sov så gött ni bara kan! Själv kmr jag sova skönt för jag är så nöjd över dagen!
Det här kan ni tänka på om dagen inte varit bra för er att även fast dagen varit trist och grå kan man tänka att du överlevde den och varför du gjorde det är för att det har en mening , se fram imot morgon dagen så får du reda på varför de va värt det , för en dag så blir det underbart. Eller ta enkelheten till sig o tänka på alla sina Goa nära&kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0