när man släpper taget tar man steget

nu har jag pluggat ändasen jag kom hem med historia
och engelska, puuuh!

men det är inte det enda jag gjort, jag har läst alla hemmaträningstips i
hela förra årets veckorevyns tidningar!
måste hitta några bra tips här asså, nu när jag håller på att få den snyggaste
kroppen på beachen i sommar.


har fortfarande träningsvärk i armarna, men inte lika mycket,
nu är det nästan bara min vänstra armbåge som
värker som tusan när man sträcker ut den eller böjer den :(


vet ni att nu ska jag ta o lägga mig,
för ska ju ha filmfestival i skolan imorgon, och då måste jag vara
pigg så jag inte somnar under filmerna (vilket jag säkert kmr göra endå )
de olika filmerna vi ska se är
Atleten
Apflickorna
Den magiska bollen
hoppas dom är bra! :)

godnatten!


min idols låt från nya skivan får avsluta dagen, magnus uggla <3
på hans sverigeturné i sommar kmr vi träffas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-20 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0