THIS IS THE PART OF ME THAT YOU NEVER GONNA TAKE AWAY FROM ME

hejsan bloggen!

hoppas du mår bra idag.
det är 19°c utomhus i Karlskoga idag
men jag fryser endå :(
tror att jag håller på att bli sjuk, får hoppas på att jag inte blir det!
för snart är det lov :)
men före lovet kommer onsdag torsdag och fredag :(
vilket är de värsta dagarna i mitt liv.
imorgon ska jag plugga hela dagen
på torsdag har vi engelska verbprov och på kvällen ska jag på introdutionskurs för körskola
och på fredag ska jag ha svenska nationella muntliga och historia fördjupningsarbete inlämmning.

fullt ös för mig, och ingen fritid.
synd för mig att det är när det är så fint väder ute också.

anyways, min kväll är fullbokad av plugg och söka sommarjobb

och imorn så börjar jag halv två i skolan
och har bara en lektion då
så det känns ganska onödigt och sätta sig på bussen i två timmar för en timme i skolan..!
men det är ju min åsikt.



nu ska jag ner och ta mig nått att äta
för att sedan fortsätta med plugget.
för er som vill nå mig, så kmr jag svara på sms 22.00 till 22.10 för efter det ska jag sova!


.Days Like This I Want To Drive Away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0