allting känns så bra

jag får ursäkta mig för min dåliga uppdatering
mitt liv är just nu på topp och jag har helt enkelt inte tid för detta! :)

snart kommer josefine till mig och hon ska vara här hela helgen! myspys!
skönt med långhelg också! det är ju bara torsdag men det känns som lördag
och det är en bra sak tycker jag, då är det ju som tre lördagar i rad lixom.
har även inte så mycket plugg kvar att göra i skolan heller,
matte nationella på tisdag, ett juridikprov sen en bok att läsa :)

och det känns så skönt att sommaren börjar titta fram! 22 dagar kvar till självaste sommarlovet.
och tretton skoldagar tror jag! gött dääää!! har massvis med planer inför sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0