the best choice i ever taken



första skolåret börjar gå mot sitt slut, och
samtidigt som jag längtar efter sommarlovet så längtar jag inte.
det har hänt så otroligt mycket sen jag började ettan på gymnasiet, en total förändring, som har gått väldigt fort.
fast endel tider varit väldigt tuffa har det mästa bara förändrats till det bättre!!
Även fast jag hade kunnat gjort endel saker bättre så är jag stolt över allt som jag har gjort,
jag tänkter inte ångra någonting.
för jag är lyckligare än någonsin!
detta år har varit en av de värsta men också bästa jag varit med om!!



Kommentarer
Postat av: marie

härligt alice!

2012-05-30 @ 08:08:21
URL: http://mickeomurre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0