Bussen i hundratjugio

Japp rubriken säger allt, har suttit i bussen snart hundra tjugominuter. Lite kul för jag läste herromdan att man dör i förtid om man sitter ner för mycket och jag har tänkt på en sak , jag måste ju isåfall dö hur mycket tidigare som helst, för jag kanske sover åtta timmar (där ligger jag ju men det räknas) sen åker jag två timmar buss om dagen, och sen så sitter man ju på alla lektioner i skolan som kanske går upp till en fem timmar kanske åtta ibland , och när man är hemma eller fikar på fritiden står man ju oftast inte heller upp tex när man pluggar, får man räkna två timmar där. Och om jag räknar ihopp alla timmar blir det 20 ?! Då står jag upp bara de resterande tiden?! Nu räknade jag dock inte med mina träningsdagar men endå!! Så nu har jag börjat med att sitta ner så lite som möjligt :)
Dagens tips! Gör som jag, få panik och upp o stå!

Mitt inlägg spårade ur lite granna hehe skulle igentligen säga att jag varit i skolan och sitter nu på bussen vi fick sluta vid elva men jag stannade kvar i skolan med Sabina sjöberg , som jag förlovade mig med idag!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0