Härlig dag & härlig vecka!!

Hela långhelgen hade jag Josefine på besök! Vilket var jättekul! Vi gjorde lite saker bland annat skrev vi en bucketlist som vi ska göra innan vi dör :D iallafall en awesome helg med dig Josefine!
Sen på söndagen när Josefine hade åkt hem kom Pontus hem till mig och sen följde jag med honom och kollade när han spelade match :)
Wonderful day!<3

Nu har jag precis slutat skolan o väntar på bussen hemåt, när jag kmr hem ska jag plugga hela dagen inför det sista mattenationella provet imorgon :)
Skönt att vi inte har så mycket kvar att göra i skolan nu, tre stora saker kvar bara så snart kan man ta det lungt!

Så sjukt skönt väder är det idag! Och det kommer det att vara hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0