vi satt ett gäng på en strand...........

har tänkt på vilket förj*vla bra flyt jag har ibland!
jag ska ju på peace&love i sommar och varför jag vill dit är ju för att mina två största idoler kommer dit. Magnus uggla och Simple plan.  problemet kom fram att jag inte fick gå på hela festivalen så jag tänkte.. "jag kmr väl bara få se en av dem då.." men när endagsbiljetterna kom ut visade det sig att mina två största idoler spelade på samma dag! och det är ju bara för tuuuur man har ibland. Hoppas bara att de inte spelar på samma tid. då blir det knivigt för mig.


förövrigt så skall jag strax övningsköra med pappa till skolan, börjar klockan kvart över tolv idag så det är en lungn morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0