Hej hopp livet e på topp!!

Well.. Allt är väl inte på topp!! Jag har gått och blivit sjuk de senaste dagarna och de kommer verkligen inte lägligt. Imorgon har jag ett otrooooooligt stort juridikprov som jag har väldigt svårt att plugga till, mitt huvud spränger jag har tagit flera tabletter men måste endå sitta här och läsa.. I dont like livet very mutch right now..!!! I förmiddags var jag på min gammla skola för att ragga lite elever som ska börja gymnasiet till hösten!! Ville så gärna träffa gammla lärare men det var då inte många man såg och var allderless för feg för att knacka på haha :) men det får bli nästa gång!!!!

Nu ska jag fortsätta lidandet. Hoppas du har en fortsatt trevlig dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0