Glad kanelbullens dag!

Allas skolor har nog bjudit på gratis kanelbullar idag.
förutom våran, där kostade den två kronor och sen när man skulle köpa var dom slut :(
men det stoppade inte mig från att få min kanelbulle, när jag kom hem hade världens bästa mamma & pappa köpt en kanelbulle till mig!! happy surprise!
Jag tycker att ALLA är värda en kanelbulle idag, när det är kanelbullens dag får man faktiskt äta en kanelbulle :)
 
snaaart kommer jullan hem!! det är lite som å vänta på tomten förutom att ja inte kommer få prisenter och att jullan inte är skäggig och har en röd tomteluva :)
tills dess att hon kommer får väl jag sitta här o skriva färdigt referatet.
 
 
för kanelbullens dag till ära tänker ja länka in en låt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0