when i found you, my heart found a home

har varit sjukt trött hela dagen idag,
orkade inte gå upp ur sängen idag så världens bästa pappa gav mig frukost på sängen!
tillslut kom ja upp o åkte iväg till skolan, vanliga lektioner osv..! sedan var jag med på programsmöte med skolan o pratade lite vad vi tyckte oså om allt i skolan. mötet slutade preciiiis så ja fick springa ut o se baken av bussen åka iväg.. det är nog världens vackraste syn.. menmen de vart att gå ner till samhället och vänta i en halvtimma.
sen kom ja hem ungefär halv sex och då kollade ja teve och pluggade lite. åt gjorde jag också. och nu har jag precis duschat och vet inte riktigt vad jag ska göra. är fortfarande sjukt trött så kanske ska ta o bädda ner mig i sängen och läsa lite i engelskaboken
 
Jag Alice läser Twilight på engelska! den ni!! den är faktiskt jävligt bra.
 
hoppas att morgondagen blir bra mycket bättre än idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0