crazy!

vet inte huuuur längesen det var jag bloggade, jag har ett busy liv helt enkelt så ni får stå ut med att jag bloggar när jag kan.
under veckan har vi haft många läxor, och vi har även tagit skolkort! som ni ser på bilden nedan, jag vart väldigt nöjd med min bild i år!! fast de har ja ju blivit alla år men jaja! snygg iallafall :) hoppas att jag blev bra på gruppfottot också för det har ja inte fått sett än, men det är ju lite svårt o bli nåt man inte är eller hur?! aja!
 
alltså veckorna går så oerhört fort! plötsligt är de helg och sen hinner man bara blinka så blir de måndag så tänker man att gud vilken jobbig och lång vecka så är de helt plötsligt fredag igen.. det är lite läskigt
 
kollade på teve lite förut när jag kom hem från skolan, då var det kattälskare på animal planet kanalen, gu va kul de va, jag som älskar katter också, de va ju programmet för mig!!! :')) dom hade sattit en filmkamera på en katt så hen skulle filma hela sin dag så man kunde följa en katts liv under en dag då. så visade det när grannen kom o klappade lite på katten o när den smög på nån osv. det var kul att se. jag undrar vad min katt gör om dagarna egentligen. kanske ska tästa detta?!
Iallafall om mina grannar skulle testa detta skulle säkert jag vara med på varenda video så som jag stannar o gosar med missarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0